Lancering Snell Service Portaal

Hallo wij zijn Snell Service en vanaf vandaag vieren wij de lancering van ons nieuwe portaal. Een portaal waarbij veilig wonen en werken centraal staat. 

De woorden spoed, calamiteiten en schade hebben vaak een negatieve lading in de vastgoedwereld. Lugubere partijen, hoge kosten, onervarenheid, veel rompslomp en verschillende werkwijzen. Het indienen van een spoedopdracht vraagt al gauw onnodig veel tijd, geld en kopzorgen. Zonde! Dat vonden wij nou ook. Al die onnozelheid zetten ons aan het denken. Dat moet toch anders kunnen?

Een app voor totale ontzorging

En zo ontstond Snell Service. Snell Service is hét portaal voor vastgoed Nederland! Een portaal waar (spoed)services bij elkaar worden gebracht in één handige app. U heeft een probleem en wij lossen het voor u op.  Simpel en snel! Opdrachten kunnen via de app worden ingediend. Bij spoed neemt een specialist al binnen 15 minuten contact met u op voor de verdere afhandeling. Ons doel is u zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen en te ontzorgen tijdens het volledige proces. Van het begin tot het eind en zelfs na de opdracht, we get the job done!

Wij gaan verder waar andere stoppen

In geval van calamiteit komen wij langs voor het uitvoeren van een Quick Fix. Een Quick Fix houdt in dat wij binnen de vooraf afgesproken tijd en het tarief de calamiteit voor u (tijdelijk) oplossen. Zo komt u achteraf niet voor nare verrassingen te staan.

Voor sommige projecten is een eenmalige uitvoering voldoende, maar voor andere opdrachten heeft u na de Quick Fix nog een vervolg oplossing nodig. Het portaal van Snell Service gaat vanaf hier verder waar andere stoppen.

Via het portaal bieden wij u de mogelijkheid om ook al uw reguliere servicewerkzaamheden in te dienen. Hiervoor wordt dan een nieuw plan voor u gemaakt. Een plan met de juiste partner, die de juiste kwaliteit aanbiedt voor de juiste prijs. Altijd in overleg met elkaar. Zodat u zelf kunt beslissen of u die vervolgstappen ook wilt nemen.

Het portaal 

Het indienen van een opdracht is nog nooit zo makkelijk geweest. Het Snell Service portaal is geheel geautomatiseerd, erg gebruiksvriendelijk en heeft veel mogelijkheden. Denk hierbij aan een volledig ingevoerde financiële afwikkelingen, reviews, werkbonnen aanmaken en aftekenen, manuren registratie, planning, volledige contract management en nog veel meer. Ofwel één app waar alle bedrijfsprocessen bij elkaar komen. Het Snell Service portaal inclusief haar calamiteitendienst, bieden wij via twee mogelijkheden aan u aan. De twee servicepakketten zijn Full Service en White Label.

Full Service

Hoe fijn zou het zijn als u geen omkijken meer hebt naar al die calamiteiten en opdrachten. Geen spoed telefoontjes meer met vragen en geen discussie zelf meer hoeft te voeren met uw klanten? Het Portaal biedt u de mogelijkheid om al uw (spoed)opdrachten aan te nemen en uit te laten voeren door Snell Service, terwijl u zelf het overzicht behoudt in één handige app.

Of het nu gaat om een spoed of reguliere opdracht, in het portaal van Snell Service kunnen opdrachten gemakkelijk worden aangemeld. Na melding van de opdracht gaat onze backoffice aan de slag. Wij zetten de uitvoering in werking. Dat scheelt u dus een hoop opstarttijd en regelwerk. Het aanbod van services zijn breed en in overleg kunt u het portaal invullen met de de door u gewenste disciplines en de daarbij behorende services. Denk hierbij aan:

Maar ook hier gaan wij verder waar andere stoppen. Zo kunt u ook gewenste additionele services koppelen in de app. Denk hierbij aan glazenwasser, boodschappenservice, kantoorplanning en ga zo maar door.

White Label Service

Wilt u liever alleen de calamiteitenservice laten verzorgen door Snell Service en uw eigen services en/of partners samenbrengen in een handig portaal? Dat kan! Snell Service biedt een White Label Service aan. Met deze service kunt u gebruik maken van het portaal en de daarbij horende voordelen onder uw eigen logo, kleuren en huisstijl. En het mooie is dat u zelf kunt kiezen wat voor diensten u wilt aanbieden in het portaal. Zo kan het portaal met uw en de wensen van uw doelgroep meegroeien. Met het portaal heeft vanaf het eerste moment real-time inzicht over de voortgang van alle opdrachten, financiën en klanttevredenheid. Zo kunt u ten alle tijden bijsturen en gaan voor kwaliteit.

Successen delen

Wij zijn van mening dat successen met elkaar mogen worden gedeeld. Dus bent u nieuwsgierig geworden naar het portaal? Neem dan contact met ons op, wij drinken graag een kop koffie of thee met u om de mogelijkheden te bespreken.

Direct een opdracht melden?

Wij helpen u graag uit de brand!

Spoedklus? Bel Direct!