Snell Service is de ondersteuner tijdens projecten. Van het begin tot het einde en zelfs na de afsluiting van een project: we get the job done!

Snell Service is in 2016 opgezet door Roy Kouhkouh. Zelf komt Roy uit de bouwwereld en heeft een bouwkundig- en projectmatige achtergrond. Goed luisteren naar de problemen van opdrachtgevers en daarna een kant-en-klare oplossing aanbieden is altijd al zijn grootste kwaliteit geweest.

Tijdens zijn carrière in de bouw signaleerde hij problemen en dus begon hij met het vormgeven van een oplossing. Werk dat te lastig, te moeilijk of te zwaar is, dat kan voor de specialist juist de perfecte taak zijn. Een specialist met inhoudelijke kennis dat daardoor kwalitatief- en efficiënt werk kan leveren. En zo begon Snell Service. Efficiënte- en servicegerichte dienstverlening, met één aanspreekpunt en tegen een aantrekkelijke prijs. Hij bracht een aantal specialisme samen om de klant te kunnen ontzorgen. Van het begin, tot het einde en zelfs na de afsluiting van een project: we get the job done!

Snell Service bestaat uit een hecht team van enthousiaste medewerkers die zich dagelijks inzetten voor service en kwaliteit en die elke dag met een lach willen bouwen en creëren. Loyaliteit staat bij Snell Service voorop. Wij gaan verder waar andere stoppen. Middels de juiste aansturing creëren wij graag specialisten in het veld die vervolgens weer nieuwe kanshebbers kunnen ondersteunen op de weg naar hun groei. Zo ontstaat er een cirkel van ontwikkeling en loyaliteit, van groeien en delen en dat zie je terug in ons werk.

Onze werkmethodiek

Goed werk leveren dat doen wij dagelijks. Met een team van vaklieden in het veld en professionals op kantoor streven wij samen elke dag weer naar het best haalbare resultaat voor onze opdrachtgevers. Wij doen dit door gebruik te maken van onze “We get the job done methodiek”.

WE – Goed werk leveren dat is waarvoor wij in de ochtend ons bed uitkomen en dat doen we samen. Met een team van vaklieden in het veld en professionals op kantoor streven wij elke dag weer naar het best haalbare resultaat.

GET – Wij bespreken de wensen van de opdrachtgever, denken mee en leggen de afspraken vast in een checklist. Vanaf dag één is er vanuit Snell Service één aanspreekpunt die betrokken is en meedenkt tijdens het project en die er voor zorgt dat het project ook goed wordt afgerond.

THE – Kwaliteit zit hem in de details. Voor elke opdracht vinden wij de geschikte specialist, gebruiken wij alleen kwaliteitsproducten en daarnaast zorgen wij voor betrokkenheid tijdens het project.

JOB – De opdrachtgever kan via een app actueel meekijken tijdens de opdracht. Dat houdt in dat wij snel kunnen bijsturen als er vragen zijn en altijd extra werk uit handen kunnen nemen tijdens (of na) een project.

DONE – Na afronding worden de gevraagde stukken altijd direct toegestuurd zodat het project afgesloten kan worden. De klant heeft dus ook gelijk zicht in het eindresultaat door middel van foto’s. Maar bij Snell Service zijn wij van mening dat done pas echt done is, als er ook nazorg wordt geboden. Extra taken? Geen probleem wij lossen het op! Wij ontzorgen en denken graag mee.

Onze verhalen

Corona

COVID-19 maatregelen

Nederland komt langzaam aan weer op gang en dat betekent dat we weer met elkaar…
Projecten

Meters maken

Meters maken dat doen wij graag, maar dan wel de juiste meters! Met tegelzetten weten…
Projecten

Wrap it up

Wrap it up for today! Het was een mooie week en wij zijn dankbaar dat…