COVID-19 maatregelen

Nederland komt langzaam aan weer op gang en dat betekent dat we weer met elkaar mogen gaan bouwen aan een nieuwe toekomst. De gezondheid en veiligheid van uw en onze medewerkers staan hierbij voorop. Daarom heeft Snell Service maatregelen genomen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. We volgen daarbij de officiële richtlijnen van onze overheid, het RIVM en de GGD. In dit document beschrijven wij wat voor maatregelen wij inzetten om de gevolgen van het virus zoveel mogelijk te beperken en te zorgen dat onze activiteiten zoveel mogelijk kunnen doorgaan.

Huidige situatie op projectlocaties

Medewerkers met (milde) gezondheidsklachten komen niet op het werk. Als er in een huishouden één gezinslid koorts heeft, blijft het hele gezin in quarantaine. Snell Service verzoekt medewerkers de 1,5 meter regel strikt in acht te nemen en treft maatregelen om dit te faciliteren. Ook hebben wij wekelijks een evaluatie met al onze medewerkers over zijn/haar gezondheid en die van zijn/haar omgeving. Daarnaast zijn onze medewerkers goed geïnstrueerd en houden rekening met de gedragsregels opgesteld door het RIVM.

Gedragsregels

Overeenkomstig de richtlijnen van de Rijksoverheid en het RIVM hanteren wij onderstaande regels:

  • Geen handen schudden;
  • Was je handen regelmatig;
  • Voorkom het aanraken van gezicht, ogen, mond en neus;
  • Houd minimaal 1,5 meter afstand tot anderen (zie ook onderstaande afbeelding);
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog;
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze na gebruik direct weg in een afgesloten prullenbak;
  • Blijf thuis als je verkoudheidsklachten hebt of als jij of een gezinslid koorts hebt/heeft;
  • Schaft in kleine groepjes zo verspreid mogelijk over de tijd en ruimte.

Aangescherpte richtlijn gezamenlijk rijden

Tijdens het vervoer van en naar projecten houden wij rekening met de volgende richtlijnen:

  • Maximaal drie personen in een Snell Service bus;
  • Onze medewerkers stappen niet bij elkaar in de bus of auto als iemand milde verkoudheidsklachten vertoont (niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten, verhoging tot 38 graden) of als gezinsleden koorts hebben. Dit vragen de medewerkers ook aan elkaar ter controle alvorens zij de Snel  Service bus instappen.

Bereikbaarheid Snell Service

Intern hebben wij extra maatregelen getroffen zodat opdrachten en administratiewerkzaamheden doorlopen zoals u van ons gewend bent. Onze backoffice medewerkers op kantoor zijn zeven dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 0857430257. Voor verdere (spoed)vragen kunt u ook het contactformulier invullen.

Wij kijken er naar uit om weer met elkaar te gaan bouwen aan de nieuwe toekomst. Wij benadrukken continu gedragsregels en blijven het nieuws rondom COIVID-19 op de voet volgen.

Graag dragen wij samen met u en uw medewerkers verder bij aan een ieders gezondheid, de continuïteit van onze activiteiten en een stabiele samenleving.

Spoedklus? Bel Direct!